Моніторинг якості освіти в ЗДО

"... кожний сучасний дошкільний навчальний заклад в Україні має постійно доводити свою привабливість, необхідність, іміджевий статус. Це досягається високою якістю освітнього процесу, який може забезпечити професійно організований моніторинг..." К.Л.Крутій
Заголовок
- Сучасна модель освіти орієнтує заклад освіти на індивідуальні потреби вихованців, створення якомога кращих умов їх особистісного розвитку.
-Відповідно зростає контроль суспільства і над тим, як цей розвиток відбувається.
-Діяльність сучасного педагога повинна бути інноваційною по суті.
-До інновацій у сфері контролю й оцінювання якості результатів освітнього процесу відноситься і моніторинг.
-Результати системного моніторингу достовірні і надійні, а вдалий і грамотний аналіз одержаних результатів дає можливість оптимізувати діяльність педагога щодо формування та корекції знань і вмінь вихованців.
/Files/images/лопа.jpg


Результати моніторингу якості освіти в КЗ «Липецького ЗДО»

Вихователями кожної вікової групи проведено моніторинг рівня досягнень дошкільників за допомогою карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за освітніми лініями Базового компонента.

Всього обстежено дітей: 174 дитини

Ранній вік – 29 дітей Другий молодший – 41

Середній дошкільний вік – 48 Старший дошкільний вік – 56

Аналіз результатів педагогічного обстеження показав, що у вихованців на середньому рівні сформовані показники компетенцій за освітніми лініями.

Педагогічна діагностика надає змогу вихователям cпланувати і надати кожній дитині індивідуальну допомогу, яка того потребує, визначати необхідні методи роботи за кожною освітньою лінією, своєчасно внести корективи в освітній процес.

Кiлькiсть переглядiв: 86

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.