Моніторинг якості освіти в ЗДО
"... кожний сучасний дошкільний навчальний заклад в Україні має постійно доводити свою привабливість, необхідність, іміджевий статус. Це досягається високою якістю освітнього процесу, який може забезпечити професійно організований моніторинг..." К.Л.Крутій
Заголовок- Сучасна модель освіти орієнтує заклад освіти на індивідуальні потреби вихованців, створення якомога кращих умов їх особистісного розвитку. -Відповідно зростає контроль суспільства і над тим, як цей розвиток відбувається. -Діяльність сучасного педагога повинна бути інноваційною по суті. -До інновацій у сфері контролю й оцінювання якості результатів освітнього процесу відноситься і моніторинг. -Результати системного моніторингу достовірні і надійні, а вдалий і грамотний аналіз одержаних результатів дає можливість оптимізувати діяльність педагога щодо формування та корекції знань і вмінь вихованців. | |
Результати моніторингу якості освіти в КЗ «Липецького ЗДО»
Вихователями кожної вікової групи проведено моніторинг рівня досягнень дошкільників за допомогою карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за освітніми лініями Базового компонента.
Всього обстежено дітей: 174 дитини
Ранній вік – 29 дітей Другий молодший – 41
Середній дошкільний вік – 48 Старший дошкільний вік – 56
Аналіз результатів педагогічного обстеження показав, що у вихованців на середньому рівні сформовані показники компетенцій за освітніми лініями.
Педагогічна діагностика надає змогу вихователям cпланувати і надати кожній дитині індивідуальну допомогу, яка того потребує, визначати необхідні методи роботи за кожною освітньою лінією, своєчасно внести корективи в освітній процес.
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.